poniedziałek, 13 lipca 2015

Rozdwajające i łamliwe paznokcie.




Na wstępie chciałabym Was przeprosić, że tak dawno nic nie pisałam, ale byłam chora, później pojechałam do babci i nie miałam internetu, a następnie musiałam pomóc w przygotowaniach do ślubu mojej siostry, który odbędzie się w tą sobotę. ^^

Dzisiaj napiszę parę porad na rozdwajające i łamliwe paznokcie z którymi sama mam problem. ;)

Zacznijmy od tego, dlaczego paznokcie są w takim stanie? O.o
Najczęściej takie paznokcie są skutkiem niedoboru witamin A, E, H, witamin grupy B oraz cynku i białka, które pomagają nam utrzymać dobry stan włosów, skóry i paznokci. ;)

Teraz przejdziemy do domowych sposobów na zdrowe i moce paznokcie. :)
Krem do rąk. Używaj go po każdym myciu rąk. Doskonale zabezpieczy skórę i paznokcie przed czynnikami zewnętrznymi. Powinien on przynieść dłoniom ulgę, łatwo się wchłaniać i nie zostawiać tłustych plam. ;)

* Żelatyna, która znajduje się w galaretce i żelkach wzmacnia płytkę paznokci. :d

* Ciepła oliwa z oliwek z kilkoma kroplami soku z cytryny doskonale nawilża paznokcie. :) 
* Podczas sprzątania, zmywania naczyń i przy innych pracach domowych noś gumowe rękawice, ochronią one paznokcie i skórę dłoni. ;)

* Używaj tylko pilniczków tekturowych lub szklanych, te metalowe wyrzuć!

* Piłuj płytkę paznokcia w jedną stronę. 

* Używaj zmywaczy do paznokci, które nie zawierają acetonu (wysusza on płytkę paznokcia, która później się łamie). 

* Jedz pestki z dyni i nasiona słonecznika. :) 

Myślę, że to wszystko. Mam nadzieję, że ten post pomoże Wam zadbać prawidłowo o paznokcie. ^^ 
Julka Blooggerka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz