sobota, 30 listopada 2013

Wiersz.

Niedawno napisałam na konkurs wiersz- pierwszy. Nie zajęłam żadnego miejsca, ale mam dodatkową 6 z polskiego. To zawsze coś. :D Oto wiersz.

"Jesienne marzenia"

Jesień to barwy,
grzyby i wrzosy,
babie lato i liście spadające z drzewa.

Czasem w szybę patrzę
i widzę krople deszczu 
spadające w dół.
Lśniące jak gwiazdy na nocnym niebie.

A ja siedzę i myślę.
Myślę, że jestem sama
i ciągle niewyspana.
Moje serce jest gorące 
i na kogoś czekające.

Nie wiem czy to książę z bajki,
czy kolega z ławki.
Szukam wrażeń 
i nie rezygnuję ze swoich marzeń.

Ta chwila jest ulotna
i też się skończy jak wiosna.
Tęsknota za czymś nieznanym
i tak bardzo oczekiwanym.

Jesienne marzenia
- czy na pewno
są do spełnienia?!

Napiszcie czy się Wam podoba.
Julka Blooggerka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz